Suara Rakyat





Ini aku bersama alam mu

Ini aku penjaga alam mu

Ini aku perawat alam mu.

...Wahaii pahlawan ku...

Aku masih seperti dulu

masih di tempat  Yang dulu

yang pernah kau tau itu

Aku masih kuat

merahi titik puncak kebenaran

Aku masih kuat mencapai titik kebenaran.

..Wahaii pejuang ku...

Di mana kah kamu

Ke mana kah diri mu

Di sini masih ku menunggu kedatangan mu

..Wahaii kau pahlawan ku..

Wahaii kau pemberotak kebenaran ku

Wahaii kau penuntut kebenaran ku

Kapan kau datang,

ku masih menunggu mu

Surga kecil mu menangis akan diri mu

Kemarilah..kemarilah..

Wahaii pahlawan ku kemarilah

Aku beserta alam mu terus menunggu

Igin membentuk suatu persatuan

Igin membentuk suatu kekompakan

Ingin menuntut  kebenaran bersama mu

Kapan kah kau datang

Rindu akan diri mu

Di tempat yang dulu


Komentar

Postingan Populer